четверг, 1 июня 2017 г.


                                                                Моя громада- мій добробут


  Томашпільська центральна районна бібліотека, селищна рада об’єднаної територіальної громади та громадська організація селища "Надія Томашпілля" провели другий запланований тематичний інформаційний захід "Моя громада - мій добробут" в рамках проекту "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні" (ПУЛЬС)
    Захід пройшов  у актовій залі  сільської ради 
селаКомаргород.Про мету і тему заходу присутнім жителям громади  та запрошеним повідомила Валентина Залюбівська – секретар селищної радиОТГ. 
В заході взяли участь селищний голова ОТГ Валерій Немировський,в.о старости села Ракова Ніна Пацюк,голова Комаргородської сільської ради Володимир Шевчук,директор ТОВ ТД Фінпром Михайло Ковальський,депутати сільської ради Валентина Лукашишена та Лариса Пелих.
 Голова Томашпільської ОТГ Валерій Немировський та в.о старости селаРакова Ніна Пацюк поділилися  з присутніми першими здобутками ОТГ в умовах децентралізаці,дали вичерпні відповіді на запитання ,які виникали в процесі роботи.
Учасникам заходу було продемонстровано відеофільми про досвід роботи Байковецької ОТГ ,інформаційні відео матеріали проекту "Пульс"та друковану інформацію на стенді
«Моя громада- мій добробут» ,який організувала завідуюча  Комаргородською сільською  бібліотекою Лілія Максимець.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий