четверг, 18 мая 2017 г.

Моя громада – мій добробут



 22.05.2017р. о 12 год. в приміщенні будинку культури села Горишківка Томашпільського району Вінницької області відбудеться тематичний інформаційний захід
 "Моя громада - мій добробут".
    Захід у форматі "
Кіноклуб" будуть проводити працівники Томашпільської центральної районної бібліотеки разом із громадською організацією селища Томашпіль
 "Надія Томашпілля" , та Томашпільською селищною радою ОТГ, які вийшли переможцями у проекті "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)"
         Запрошуємо на захід жителів села.

З інформаційними матеріалами по даному питанню ви можете ознайомитись в інформаційних куточках

«Моя громада – мій добробут» організованих в Томашпільській  районній та Горишківській сільській бібліотеках 

Комментариев нет:

Отправить комментарий