вторник, 23 мая 2017 г.

моя громада-мій добробут

                 Моя громада - мій добробут   



    Томашпільська центральна районна бібліотека, селищна рада об’єднаної територіальної громади та громадська організація селища "Надія Томашпілля" провели перший запланований тематичний інформаційний захід "Моя громада - мій добробут" в рамках проекту "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні" (ПУЛЬС), в якому ми взяли участь і виявились одними із переможців.
    Захід пройшов  у 
сільському будинку культури села Горишківка. Про мету і тему заходу присутнім жителям громади  та запрошеним повідомила Валентина Залюбівська – секретар селищної ради.
 Жителі села отримали відповіді з питань децентралізації  від селищного голови ОТГ Валерія Немировського та старости села Горишківка Василя Григорця, дізналися про децентралізацію в галузі медицини, наповнення бюджету громади  та інше .  

    Присутні на заході переглянули відеофільм про життєдіяльність територіальної громади Байковецької ОТГ Тернопільської області та інформаційних слайдів про децентралізацію на прикладі Калинівської ОТГ Вінницької області,та виставку  інформаційних матеріалів «Моя громада- мій добробут» ,організовану Горишківською сільською бібліотекою.
     

                             


                            












Комментариев нет:

Отправить комментарий