четверг, 31 августа 2023 г.

Рубрика «ПО КНИГУЄМО!»

пропонує роман Марії Олекси «Перші».

📚📔Книга про перші почуття, про перші трепетні зустрічі і побачення у великому й такому для них рідному й знаковому Києві. Ніжні почуття дітей дорослішають разом з ними… але, яке важке й болюче те дорослішання… Вони зустрілися надто рано, щоб зрозуміти ким можуть бути один для одного…
«…День видався прохолодним. Багато хто повитягав теплий одяг. Дуже швидко в око мені впав високий білявий хлопчина у помаранчевому светрі з абстрактним малюнком (сьогоднішні тинейджери назвали б це світшотом, але у далекому 2002 році цього слова я не знала).
« Вла, тут краще, ніж я уявляв,- зізнається мені в останній день зміни Равлик. – Я не знаю, як раніше жив без цього місця.
- А без мене раніше як жив?
- Без тебе я ніколи не жив…»
Гуляти вулицями Києва з Владою та Равликом, мерзнути з героїнею в Осло та помирати від спеки в Джайпурі маємо можливість, дякуючи видавництву Віхола та Ілоні Замоцній. https://www.facebook.com/ilona.zamotsna/
Читайте українське!




Комментариев нет:

Отправить комментарий