четверг, 14 сентября 2023 г.

ПРОЄКТ "МИСТЕЦЬКА ПАЛІТРА ТОМАШПІЛЛЯ"

                     


 Дерев’яних справ майстер.

🌻ПРОЄКТ "МИСТЕЦЬКА ПАЛІТРА ТОМАШПІЛЛЯ" ТРИВАЄ - продовжуємо знайомити з творчими, обдарованими людьми Томашпільської громади. Сьогодні мова піде про жителя села Ракова Томашпільської громади, майстра по дереву, Комара Леоніда Васильовича.
🪚З ранніх років Леонід Васильович тягнувся до прекрасного, формуючи власний неповторний погляд на дивовижний і неповторний світ: «У 13 років я зацікавився настінним різьбленим дерев’яним календарем . І так мені захотілося змайструвати його своїми руками! Першим наставником, який допоміг мені в цій справі, став мій батько, який в той час працював на меблевій фабриці. Після уроків я біг в будинок дитячої творчості на гурток з різьблення по дереву.
🪓Згодом відвідував майстер класи відомого майстра – різьбяра із села Гнатків Анатолія Лукіянчина. Після закінчення школи я зрозумів, що це захоплення і стане справою мого життя…»
🪑 🚪Пан Леонід проілюстрував розповідь про свій творчий шлях виробами, які є яскравим прикладом його таланту та працелюбності. Митець зі смаком оздоблює свої роботи українськими орнаментами, добре відчуває форму та структуру дерева. Майстер є учасником численних районних та обласних, виставок. Його творчість удостоєна багатьох почесних грамот, та подяк.
🇺🇦 Тож запрошуємо насолодитися творчістю Леоніда Комара.

Переглянути відео за посиланням:https://www.facebook.com/library.tm/videos/704105024880072/

Комментариев нет:

Отправить комментарий