пятница, 13 октября 2023 г.

Проєкт "МИСТЕЦЬКА ПАЛІТРА ТОМАШПІЛЛЯ"

 Квіткова феєрія Анастасії Бондар.

💐Бондар Анастасія Дмитрівна родом з с. Вила, але вже 8 років проживає в Томашполі. Пані Анастасія говорить: «Ще з дитинства мені було цікаво все, що стосується рукоділля. Завжди щось майструвала, творила, а іноді й витворяла. 6 років назад я познайомилася з технікою «канзаши», з якої і все почалося…» Техніку «канзаши» придумали в Японії. Це створення прикрас з тканини, квітів і шпильок для волосся з шматочків тканини, складених у вигляді пелюсток. І це ціле мистецтво, що дозволяє творити чудові прикраси з тканини. Такими чудо - квітами Анастасія прикрашає звичні аксесуари для волосся – обручі, заколки, резинки, шпильки, віночки.
🌸А ще майстриня створює вироби з фоамірану – декоративного пінистого матеріалу, який в своїй палітрі нараховує від 20 до 24 кольорів!
📘Анастасія про себе: «Про себе сказала б словами Ліни Костенко: «Свавільна, гостра…я, мабуть, від природи трохи з перцем…». Тому, хобі це моя віддушина. Беручи стрічку до рук я наче заземляюся, отримую емоційну розрядку. Ще дуже люблю читати, шелест сторінок нової книги це щось магічне. Піймавши натхнення пишу вірші».
🌼Ось така вона, Анастасія Дмитрівна Бондар, – креативна, творча, сучасна, романтична.
💙💛Представляємо вам її роботи, виготовлені з любов'ю. Погодьтеся, важко зупинити погляд на якійсь одній. Адже кожна несе в собі особливу теплоту, доброту і щирість…

Переглянути відео за посиланням;
https://www.facebook.com/library.tm/videos/700463041507270/

Комментариев нет:

Отправить комментарий