пʼятниця, 6 вересня 2024 р.

БІБЛІОТЕЧНІ АКТИВНОСТІ З МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я


🌹Публічна бібліотека та бібліотека для дітей Томашпільської селищної ради долучилися до акції Всеукраїнської програми ментального здоров’я "Ти як?", та взяли участь у Дні Спільнодії – «Майстерка ментального здоров’я», який проходив 1 вересня, у День знань.🐞🌺
Діти, та їх батьки мали змогу взяти участь у різноманітних бібліотечних активностях. Особливо всім сподобався «Глечик побажань», ⚱️який здавалося виконував бажання і мрії не тільки малечі, а й їх батьків! Яскрава книжкова виставка «Через книгу до добра і знань» - дуже зацікавила дітвору, бібліотека для дітей матиме нових читачів! 📙📘
За відгадування досить складних загадок, веселих розмальовок «Хто краще?», ☀️за участь у конкурсі «Знайди відмінність» - переможці отримали нагороди - медалі «Я люблю бібліотеку!»❤️📗
В умовах війни турбота про ментальне здоров’я повинна для усіх нас стати нормою. Особливо, якщо це стосується такої вразливої частини суспільства як діти.👫🌻











Немає коментарів:

Дописати коментар