пʼятниця, 21 червня 2024 р.

ПРОЄКТ «Мистецька палітра Томашпілля»

 КОЛЬОРОВА ГРА БІСЕРНИХ РОЗСИПІВ ЛЮДМИЛИ КУШНІР.

ПРОЄКТ «Мистецька палітра Томашпілля» триває! І сьогодні продовжує її липівчанка Людмила Кушнір, яка покаже, як своїми руками з маленьких бісеринок можна створювати чудові і неповторні картини!
Заняття декоративно-прикладним мистецтвом – це праця серця, невичерпної фантазії і звісно працьовитих вправних рук. Основною тематикою вишивок бісером, пані Людмили, стали ікони. 🪡 Майстриня розповідає: «Перша моя робота - ікона «Святе сімейство», після якої я зрозуміла що те що я роблю, для мене дуже важливо. Я багато думаю про наші традиції, намагаюсь зануритися в їх глибинну сутність, розкрити таємниці. Наразі я працюю над іконою Святого Миколая».
Сам процес вишиття ікони – це таїнство, що потребує надзвичайної технічної майстерності, обізнаності в символізмі та глибокої віри у свою справу. Цим молода майстриня займається біля 12 із своїх 36 років життя… Людмила бере активну участь у заходах, які організовує громада, та святкових дійствах рідного села.
Тож насолоджуйтеся колекцією картин та кольоровою грою бісерних розсипів Людмили Кушнір з села Липівка.
Переглянути відео за посиланням:

Немає коментарів:

Дописати коментар